Veelgestelde vragen

1. Wat is de levertijd?

Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden. De levertijd kan soms oplopen tot 5 dagen.

2. Betaal ik verzendkosten?

Nee, u betaald geen verzendkosten.

3. Kan ik mijn retour sturen?

Ja, u kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen aanmelden als retour, mits het product nog niet gebruikt is. Neem hiervoor contact op met info@nekmassageapparaat.nl.

4. Wat als mijn bestelling vertraging heeft?

Helaas hebben wij hier geen invloed op, neem hiervoor contact op met PostNL.

5. Waarmee kan ik betalen?

U kunt bij ons met iDeal, overboeking & meer betalen!

6. Kan mijn bestelling geannuleerd worden?

Jazeker, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@nekmassageapparaat.nl.

7. Kan ik mijn bestelling annuleren als die al verzonden is?

Nee, u kunt hem wel nog retour sturen, open het pakketje niet maar neem direct op met de klantenservice.

8. Is met cash betalen mogelijk?

Ja, stuur hiervoor een mail naar info@nekmassageapparaat.nl.

9. Heb ik garantie?

Ja, als het product defect aankomt zit er garantie op, neem contact op met info@nekmassageapparaat.nl en wij zullen een nieuwe opsturen.

10. Hoelang heb ik garantie?

U heeft standaard 14 dagen garantie!

11. Krijg ik mijn geld terug of een nieuw apparaat?

U kunt zelf kiezen.

12. Ik heb het product zelf beschadigd, heb ik nog steeds garantie?

Nee, de garantie geld niet als het product door eigen gebruik beschadigd is geraakt.

De waardering van www.qqp.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 7.2/10 gebaseerd op 5 reviews.