Veelgestelde vragen

1. Wat is de levertijd?

Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden. De levertijd kan soms oplopen tot 5 dagen.

2. Betaal ik verzendkosten?

Nee, u betaald geen verzendkosten.

3. Kan ik mijn retour sturen?

Ja, u kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen aanmelden als retour, mits het product nog niet gebruikt is. Neem hiervoor contact op met info@nekmassageapparaat.nl.

4. Wat als mijn bestelling vertraging heeft?

Helaas hebben wij hier geen invloed op, neem hiervoor contact op met PostNL.

5. Waarmee kan ik betalen?

U kunt bij ons met iDeal, overboeking & meer betalen!

6. Kan mijn bestelling geannuleerd worden?

Jazeker, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@nekmassageapparaat.nl.

7. Kan ik mijn bestelling annuleren als die al verzonden is?

Nee, u kunt hem wel nog retour sturen, open het pakketje niet maar neem direct op met de klantenservice.

8. Is met cash betalen mogelijk?

Ja, stuur hiervoor een mail naar info@nekmassageapparaat.nl.

9. Heb ik garantie?

Ja, als het product defect aankomt zit er garantie op, neem contact op met info@nekmassageapparaat.nl en wij zullen een nieuwe opsturen.

10. Hoelang heb ik garantie?

U heeft standaard 14 dagen garantie!

11. Krijg ik mijn geld terug of een nieuw apparaat?

U kunt zelf kiezen.

12. Ik heb het product zelf beschadigd, heb ik nog steeds garantie?

Nee, de garantie geld niet als het product door eigen gebruik beschadigd is geraakt.