Veelgestelde vragen
1. Wat is de levertijd?
Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden. De levertijd kan soms oplopen tot 5 dagen.
2. Betaal ik verzendkosten?
Nee, u betaald geen verzendkosten.
3. Kan ik mijn retour sturen?
Ja, u kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen aanmelden als retour, mits het product nog niet gebruikt is. Neem hiervoor contact op met info@nekmassageapparaat.nl.
4. Wat als mijn bestelling vertraging heeft?
Helaas hebben wij hier geen invloed op, neem hiervoor contact op met PostNL.
5. Waarmee kan ik betalen?
U kunt bij ons met iDeal, overboeking & meer betalen!
6. Kan mijn bestelling geannuleerd worden?
Jazeker, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met info@nekmassageapparaat.nl.
7. Kan ik mijn bestelling annuleren als die al verzonden is?
Nee, u kunt hem wel nog retour sturen, open het pakketje niet maar neem direct op met de klantenservice.
8. Is met cash betalen mogelijk?
Ja, stuur hiervoor een mail naar info@nekmassageapparaat.nl.
9. Heb ik garantie?
Ja, als het product defect aankomt zit er garantie op, neem contact op met info@nekmassageapparaat.nl en wij zullen een nieuwe opsturen.
10. Hoelang heb ik garantie?
U heeft standaard 14 dagen garantie!
11. Krijg ik mijn geld terug of een nieuw apparaat?
U kunt zelf kiezen.
12. Ik heb het product zelf beschadigd, heb ik nog steeds garantie?
Nee, de garantie geld niet als het product door eigen gebruik beschadigd is geraakt.